Kizlar merhaba 🌼 oglum 8 ay 5 gunluk. 3 haftadir oturttugumda hep kendini one dogru atip yuz ustu yatar kalirdi. Simdi 1 haftadir geri geri emekliyor ama sinir ola ola 🥲 ama su 2 gundur devamli agliyor emekliyemedigi icin. Ee biraz da tosuncuk totosunu kaldiramiyor 😧 esimle bende destek oluyoruz emekleme haraketleri gosteriyoruz egzersiz yaptiriyoruz hep cesaretlendiriyoruz. Ama o agliyor sinirleniyor ben cok uzuluyorum. Varmi boyle olan cok azimli ama tosuncuk bizimki biraz. Onunda etkisi var. Ne zamana emekler acaba 😧😧