MeteNaz büyük harf kullanarak ses yükseltmesi yaparak yazmayın herkez kendi cocugundan sorumlu tabikide sağlıklı olanı yapıp vermek varken dısarıdan hazır paket içinde neler oldugu bilinmeyrm birşey vermek srasında fark var ama sizin o zaman boy boy cocuk yapmasaydınız falan yazmısısnız birine oda ayıp birşey hazır prinç unu verdi diye kimse kötü anne olmaz dünyaya gelmş bir evlat içinde yapmasaymışsın denilmez sizinde evladınız var bu tarz cümleler kurmamalısınız hiç hazır mama yemeyip şeker hastası olan komşumuzun çocuğunu biliyorum bazı şeyler aileden ırsi olarakta gelmekte tabiki en doğalı kendin yap princ ununu o şeklde mamalar hazırlanır tarifler var ama dediğim gibi kim ne yaparsa o kişi sorumlu siz ben başkaları değil iyi akşamlar