kubra2608 Hanımlar lazere başlayacam inşallah.Bebeğim küçük 3-4 sene hamilelik düşünmüyorum sürpriz olmazsa inşallah.Ama merak da ediyorum hamileyken geri çıkıyor mu çıkıyorsa ne kadarı çıkıyor 🧐
Balbebe kubra2608 sadece hamilelik için değil belli bi süre sonra tek tük çıkıyor. Ama bazısında çok uzun süre çıkmıyor bazısında yoğun çıkıyor o senin kıl yapınla alakalı. Benim bacalarımda toplasan 4 tane falan çıkıyordur gibi mesela. Yaptılalı da 7-8 yıl olmuştur
Halllime kubra2608 benimki hamilelikten sonra tek tük ince çıkmaya başladı jiletle alıyorum çoğalma kalınlaşma olmuyor
Minis Ben daha onc3 yaptieacaktim hamilelikte tekrar çıkar hormonlar değiştiği için demişlerdi doğumdan 6 ay sonra başladım
kubra2608 Minis iyi olmuş doğru olanda tabi hamilelikten sonra başlamak da daha benim 1 tane 2. Olasıya kadar dayanamayacam böyle kılla uğraşmaktan bıktım 🙄
kubra2608 Balbebe ya keşke benimde o kadar az çıksa ona razıyım.Benim kıllarım çok o yüzden biraz tırsıyorum 😅
Halllime kubra2608 bende oyle düşünüyordum genetik olarak çok kıllıyımdır 5 sene oldu hicbir sıkıntı yaşamadım çok şükür lazerden sonra
HavvaAsel Hamılelıkte hormonlar dolayısıyla cıkacagı soylenır ama kısının tüy yapısıyla ilgili tamamen,bende herhangı bır fazlalasma olmadan tamamladım gebelıgımı
Sadecezeynep Ben 2015 de lazere gittim doğum yapalı 5 ay oldu benimkinde bi azalma artma olmadı gebelik süresince ve sonrasında hatta gebelikte tüylerim geç bile uzadı
Elisaf Ama 3 4 senede bitmiyor gittigin yere makinaya bagli ben bi 4 sene gittim care olmayinca baska biyerde 2 seneye bitirdim sukur
Ikizminnoslar kubra2608 hamileyken cikmadi benim ama dogumdan 3 ay sonra sadece kollarimda cok ince tuy seklinde tek tuk cikti dikkatli bakmasan gozukmuyor bile 😊