Bebeğim 4.5 aylıkken vermişti doktor yarısını içirmem gerekiyormuş bize söyleyen olmadı ben de suya katıp hepsini verdim ama yarım yamalak içmişti ertesi gün düzeldi büyük çocuklarım da ( 8,9 yaşındalar) ishal olduğunda hemen veririm düzelirler ertesi gün