Birmom evett atak donemindesiniz . Benim kızım 5 .ayına girecek hala devm ediyor korkutmak gibi olmasında en zor dönem 4. Ay atak donemi. Vallahi bizim en zorlu 3 hafta falan sürdü . O yuzden birde desteksiz uykusu yoksa o zmn problem oluyor. Uyku Eğitimi almaya karar verdim o yuzdn