Uraz58 6 ay 16 günlügüz. Bir kaç meyvemiz kaldı. 7. Aya hepsi bitmiş olur. Peki sonrasında neler yapabilirim? Tarif öneri hepsine açıgım❤️
Enfalmina Uraz58 ben biraz erjen başladım tadımlara bitti şuan kahvaltı çorba yoğurt ve meyve puresi olarak gün içinde veriyorum
Sevda6767 Ya bu tadım olayını biz yapamadık hiçbir şekilde ağızlarını açmıyor ikizlerim. Ben direkt çorbalara kahvaltıya geçecem heralde
zeyzey77 Artık çorbalar filan yapabilirsin bebeğine . Karışık sebze yemekleri yapabilirsin . Mesela kahvaltı da hem peynir hemde yumurta sarısı aynı amda verebilirsin