Ataselim Ben en başından beri kullanıyorum. Kabız olmuştu 10. Günden sonra. Mamayı değiştirim. Ama mamadan değilmiş. Şimdi günde bir defa yapıyor çok şükür. İlk başta alışacak vücudu. Baktınız sıkıntı olacak gibi ilk mamasına nir çay kaşığı zeytin yağı koyabilirsiniz doktorunuza sorun tabi. Bizim doktorumuz koyun dedi. Masaj hareket vs derken çok şükür artık yapabiliyor