Mom345 Ben de kumbara siparis ettim, dükkan dükkan gezicem artık. 3-5 ne olsa kardır. Hani bekleyebilecek bir durumda olsa bebeğimiz, nasıl olsa toplanacak bu para ama 3 ay sonra toplanacak paranın bize hayrı yok. Artık rüyalarımda bile daha ne yapabilirimi görüyorum. Bir bebeğim var, ikinciye hamileyim. Arel de 3. Yavrum oldu.