jap Mamadora burda yorum yapmanın kimseye bi faydası yok ki. Ben de görüyorum çoğunu okuyup yorum yapmıyorum. Bu da beni gaddar mı yapıyo sizin gözünüzde?
Mamadora jap bakin iyi okuyun, 3 kisinin bagisina vesile oldum 10 dakikada. Demek ki faydasi var mesele insanlarin dikkatini dogru yone cekebilmekte. Bu meblag illa ki toplanacak cunku ama toplandiginda Arel aramizda olmayabilir, hiza ihtiyac var. Ve ben de bir kisi bile 5 lira dahi olsa bagis yapsin diye elimdekini ardima koymicam. Bunun tartışmasini bile yapiyosunuz ya surada acayip dogrusu.
Mamadora jap Hayir siz niye gocundunuz hanimefendi, bagisinizi yaptiysaniz, yapamiyorsaniz paylastiysaniz, onu da yapamiyorsaniz bir dua okuduysaniz hic sorun yok, sizlik bisey de yok burada.
manicurist Mamadora niye insanların yerine konuşuyosunuz inatla girmiyorsunuz falan ben çok üzülüyorum bu çocuklara bizimde yavrumuz var ama paramız yok dünyanın hangi derdine yetişelim yangınlar seller depremler hasta çocuklar virüsle mücadele ediyoruz herkes işinden oldu 😑 biz gaddar insanlar değiliz keşke olsa da versek
Mamadora manicurist tamam da zaten biz sadece paraniza talip degiliz ki. Yoksa yoktur. Paylasim yapabilirsiniz, story nizde, Whatsapp gruplarinizda. O da mi olmuyor bir dua okuyun. Basliga girip bir nokta dahi olsa yazin, ustte kalsin cunku sabitlenmiyor bu postlar. Bunlari yapiyorsaniz zaten sizlik hic bisey yok yazdiklarimda.
manicurist Mamadora bir çok insan paylaşıyor bu yavruları neden hala arel’in parası toplanamadı demekki sadece paylaşmakla olmuyor
Mamadora manicurist Demek ki yeteri kadar paylasilmiyor demek daha dogru. Nerden vardiniz yeterince paylasildigi kanaatine.
Gokce1504 manicurist toplanan tutar paylaşarak çoğaldı şöyle bi düşününce. Şahsen bende en olmadı whatsapp grubumda paylaşıyorum 3 5 kişi 10 tl gönderse kardır. Madem paylaşmıyorsunuz destek isteyene ne diye bu tavır? Şaka gibisiniz ya resmen tepki göstermişsiniz ne kadar güzel bir işe
manicurist Mamadora dua ediyorum tabiki kabul.etmek etmemek allahın işidir kabul olmuyor diye dua etmeyede bırakıcak değilim lütfen duyar kasmayın bu şekil tartışmaya girmeyin saçma sapan biseyler uydurup benimle tartisiyorsunuz
Gokce1504 manicurist şu yazdığınızdan ben nasıl bir insanla muhattap olduğumu şuan çözdüm, neyse. Yani takip ederseniz ki annesi(Arel’in) insanlara lütfen bağış yapamasanız bile paylaşın diyor. Allah razı olsun ne güzel değinmişsiniz diyeceğiniz yere, zaten toplanmıyor diyorsunuz. Bence sizde bir yerlerde paylaşın hanımefendi. İyiliğiniz dokunsun. Böyle bir paylaşıma şu açıklamaları yaptığıma inanamıyorum.
manicurist Gokce1504 Ne yazmışım? Küfür mü ettim kötü bisey mi söyledim de bu kadar bilmiş bilmiş yazıyosun ben de burda sizin gibi insanların olduğuna inanamıyoruum gerçekten sende biraz sus bana iyilik yap 😉