Kızlar eşimin korona testi pozitif çıktı bende çıkmadı bu nasıl olur hani aynı evde olup da kendisine geçmeyen oldu mu birde eşim odadan çıkmıyor evet ama bazen lavabo vs çıkıyor maskeli bir şekilde yine de bize geçer mi sizler nasıl yaptınız başına gelenler ?