@Deletedmom896 Merhaba. Daha önce sizinle lazer konusunda konuşmuştum. 3 4 seans koyu tüyler için Alexander’a git donra tüm vücut buz lazere git demistiniz. Geçen salı bir güzellik merkezine soğuk hava üflemeli Alexander cihazına girdim. Üst bacak ve üst kolu görmedi cihaz. Oraları iptal ettim. Koltuk altımda, kollarımda ve sağ bacakta yanıklar oluştu. Bacağımdaki yanıklar daha büyük. Su topladı ve iltihaplanmaya başladı. Zaten sag bacaktaki yanıklardan sonra hanımefendi yanıyorum farkında mısınız dedim. Lazerin ucunu değiştirdi. Yine acı oldu ama sol bacağımda ve bikini bölgesinde yanık olmadı. Sorun başlıkta mıydı elemanda mı bilmiyorum. Bu gün kliniğe yazdım yanıkların fotosunu attım çok normal yanması. “Stafine krem sürün kesinlikle iz kalmaz. Sizin cildiniz hassas o yüzden yanmış. Ben koyu tenli olduğum için bende de yaniklar oldu ama geçti iz falan kalmadı” dedi. Bende beyaz tenliyim ve evet cildim hassas. Uzun oldu kusura bakmayın ama şunu sormak istiyorum. Bu kliniğe devam edeyim mi yoksa buz lazere mi geçeyim bilemedim. Birde bu bahsettikleri krem gerçekten iz kalmadan geçmesini sağlar mı? Yanıtlarsanız çok sevinirim.