Uykulu_anne0 Bebeğim 23 günlük 1 haftadır çok fazla gazı oluyor herkes bu damlayı söyledi doktora danışmadan alıp kullansam zararı olur mu bilemedim bu gece bari rahat uyusun 😔
HayriyeIlicak Uykulu_anne0 bizde kullandık evet iyi ama bize doktorumuz Maflor damlayı verdi gerçekten faydasını gördük
Solmaz_06 Uykulu_anne0 benim oğlum 53 günlük biz kullanıyoruz pıtır pıtır 😊 ilaç olmadığı için gönül rahatlığıyla kullandım tavsiye üzerine almıştım
Marvenn Uykulu_anne0 biz eczaneyeden istedik onu vermisti gunde 5 damla kullandık hep 20 yaziyor ama o cok miniklere bittigi hafta tekrar almadik gecen gece yine acildeydik kesinlikle ise yariyor zeytinyagli olmasi guzel bu sefer doktora yazdrdik relaktaz yazdı
Gorkemm Uykulu_anne0 1 Ay kullandık hiç faydasını görmedim. Sonra biogaia denedik ve 2 güne etkisini gösterdi çok memnun kaldım
Emin_ep Uykulu_anne0 bütün damlaları denedım işe yaramadı bızde en son zınco yaradı bebekten bebeğe degısıyor canım
Busrasafak Uykulu_anne0 canım ilk damla kullandım sinra doktorum surubinu aldırdı çok memnunum ben ya
Cnnmetin Uykulu_anne0 biogaia kullan canım ben onun faydasını çok gördüm doktorun yazmasına gerek yok