Funfuuu Merhabalar 3 4 gundur gidiyoruz yarim gun . Ilk gunler cok guzeldi hic aglamadi yemegini guzelce yedi son gunlere doğru zorlandi ve aglamaya beni birakmamaya basladi. Normalde kendiini ifade eden rahat bir cocuktu fiziksel gelisimi de iyi ama duygusal gelisim yeterli degilmis:(
Funfuuu Ya da biraz daha sabredip gondermeli miyim tecrubeli anneler var midir yada anasinifi ogretmenleri ne diyorsunuz
Funfuuu Bu arada yemegini kendi yiyebiliyor mukemmel olmasada ve tuvalet egitimini verdim 3 4 ay oldu
Swtlna Gelişimi 3 yaş diye, yaşça kendinden büyüklerle mı aynı sınıfta. Eğer öyleyse yanlış yapmışsınız, bıraktırın tabiki göndermeyin
zeyzey77 Funfuuu 6 ay fark motor gelişimde ne kadar fark ediyor biliyor musun ? 2 buçuk yaşla 3 yaş kıyas yapılamaz . 3 yaş 3 buçuk yaş aynı yerde olur ikisi de 3 yaş içinde olur bebeğin henüz 2 yaş içinde
Funfuuu Benim merak ettigim aglamalari normal mi yada ne zmaana kadar normal. Yani hazirbulunusluklari neye gore karar vericez