Mommm44 Almayı düşünüyorum ilk makinem olacak bütcem çok yok kısıtlı en fazla 350 verebilirim hadi 400 olsun 😀 önerilerinizi bekliyorum
Yarim_Kilo_Kiyma Mommm44 Arçelik ikili olanlardan kullanıyorum 3 yılldır su hazneli olan çok memnunum fiyatı biraz yüksek
anayimbennana Mommm44 Arzum okka grandio kullanıyorum fiyatı 2 sene önce bin liraydı şuan baya düştü ama 500 civarı dır sanırım