Kızlar bir hastamız var yüksekten düştü devlet hastanesinde yatıyor 4 gündür komada uyusturucu kullandığı için krize giriyor ve sürekli sakinleştirici uyku ilacı verip uyutuyorlar cenesinde kafatasında kırıklar var vucudunda çeşitli yaralanmalar var hastamız inliyor ama hiçbirşekilde müdahale yok hiçbişey yapmıyorlar şehir arastırma hastaneSine sevk etmek istiyoruz ama ölüm riski olduğu için kabul edemiyorlarmış ya nasıl olur ölümemi terk edice z napıcaz inanın bilmiyoruz sevk işlemleri nasıl oluyor allah askına bilen yazsın