2 aylık bebeğim tam uykusu düzene yavaştan giriyor derken aşı oldu. Verem aşısı. Eskisinden daha da kötü oldu ne gece ne gündüz uyumuyo sürekli ağlıyo 😭😭 bugün 3 gün oldu aşı olalı. Ateşi yok ama hep memede durmak istiyor uyumuyor huysuzlaştı iyice. Neden oluyo yada normal mi ne zaman geçer yardım edin lütfen. Eşimde yok evde tek başıma elim ayağıma dolaşıyor 😭