Oğlum 1 yaşında alt dişi çıktı şimdi üst dişler patlamış ve diş etleri morarmış. Bazı yemekleri yerken zorlanıyor çiğnemek istemiyor eliyle geri agzından çıkarıyor çiğnemesi gereken yemekleri. Bugun sabah yeşil soğan ve kapya biberli omlet öğlen şehriye çorbası ara ögünde 1 tane muz yedi. Akşam için katı bisey yapmak istemiyorum. Tekrar çorba yapsam doyurucu olur mu? Normalde yemek yiyor fakat bu ara dişlerden dolayı onuda zorlamak istemiyorum. İlk kez başıma geldigi icin sormak istedim takıntı yaptım sanırım 😔