Anne sütüyle beslenen bir bebek
ilk 3 ay 500-1000 gram
3 aydan sonra en az 300 gram alsa yeterlidir. Daha fazla alsa evet iyi olur ama bu aralıkta aldıysa da bebeğim zayıf diye üzülmeyin. Durduk yere mamaya da başlamayın derim. Bebekler hareketlendikçe daha az kilo alırlar bunu da unutmayın. Doktorlarınız sizi endişelendiriyor sanırım. Kilolu bebek sağlıklı bebektir diye bişey yoktur 🙌🏻