Merhaba güzel anneler.Ben önümüzdeki hafta çalışmaya başlıyorum öğretmenim.Günde 3 saat süt iznim olacak ama onun dışında okulda olacağım.Bebeklerinize sütünüzü nasıl veriyorsunuz? Demin biraz stok yapayım deyip emzirme sonrası sağdım ama azıcık çıktı.Emzirmeden sağsam bebek aç kalacak emzirip sağınca da azıcık çıkıyor.Bunu nasıl halledebilirim? Yardımınıza ihtiyacım var😔Acaba sütüm sadece bebeğe yetiyor da gerisi olmadığı için mamaya mı başlamak lazım? Çünkü ben emzirip işe gidicem sağlamam için bi süt birikmemiş olacak göğsümde.