Gamzegaga Merhaba güzel anneler pazartesi işe başlıyorum bebeğim beş ay 5günlük oluyor.. anne sütü alıyor.. sabah yediden öğlen 1e kadar yokum yanında.. 6 saat için aşağı yukarı kaç cc süt sagıp bırakmalıyım acaba eve?