Asliyarenece bende iki gündür kullanıyorum . Yorumlarda çok iyi diyenlerde var tansiyon problemi ya da çarpıntı kabızlık gibi sıkıntılarla karşılaşanda var ama ben henüz bi sıkıntı yaşamadım sanki azıcık kalbimde batma gibi bişey oldu az su içmiştim dışarıda olunca, hemen bol bol su içtim düzeldi. Galiba problemler az su içince çıkıyor ortaya , yani vücuda etki edip hemen dışarı atılması gerekiyor olabilir.