20 ay 10 gunluk kizimin sol ayak bilegi arkasinda 2 tane minik sekilsiz beyaz leka var uzun zamandir. Doktora sordum; demir eksikligi var mi dedi en son yoktu dedim; ama uzun zaman oldu tahlil yaptirmiyoruz. Belki olabilir.
Bugun fark ettim, bacaklarinda ve karninda dabazi minik beyazliklar var. Bir deri hastaligidir diye cok endiseleniyorum. İlk firsatta tekrar doktora gosterecegim. Siz ne olabilcegiyle ilgili bir sey biliyor musunuz?
Basina gelen var mi?