İshali kesmek iyi değil diye biliyorum. ilaç antibiyotik kullanılmamalıymış rota virüste. ishali kesen ilaçları kullanmak ishalin süresini uzatıyormuş. Mikropları atmasını beklemekten başka çare yok sanırım. Bol sıvı takviyesi ile inşallah atlatırsınız geçmiş olsun.