Archmomm Gocere321R biz rotarix olduk . Bu aşı 2 doz yapılıyormus . Doktorumuz çok aşı yanlısı değildi bunu önerdi . Hiç bir yan etkisi olmadı 🙏🏻 Diğer aşı 3 doz 🙏🏻