Yorgunlugunuzu anlıyorum sizin de sınavıniz bu demek ki ama yanlis anlamayin da sanki dusman kuvvetlerinden bahseder gibi yazmışsınız, o sizin bebeginiz?! Muhtemelen cok yorgunluk üzerine doldunuz bu sekilde ifade ediyorsunuz ama alternatif cozumler arayin kendinizi ve bebeginizi daha fazla uzmeden. Birkac saatligine birakabilieceginiz biri varsa bi hava alin. Ayrica bu kadar ciddiyseniz terapi alin derim hem kendiniz hem bebeginiz icin iyi bir baslangic yapmis olursunuz