Zeydaliannesi Bebeğim 1 ay 17 günlük kakasını yaparken çok zorlanıyor uykusunda bile ağlıyor ayaklarını topluyor bu durumu yaşayanlar ne yaptınız
HeartShapedGlasses Zeydaliannesi benimki 10 aylık doğduğundan beri gazlı ve kabız. Ek gıdaya geçtikten sonra avokado da çareyi buldum. Avokado kabızlığını çözüyor fakat sizinki henüz çok küçük emziriyorsanız kabızlık yapan yiyecekler tüketmeyin. Başka da pek çare yok.
Ftmrdm Benimde bebeğim 1 ay 26 günlük anne sütüyle besliyorum sadece kaka yaparken bizimde zorlanıyor çok bazen saatlerce ikiniyor uykusundan bile uyanıyor çocuk gazli bi bebek zaten zor oluyor gerçekten 😔😪