Benim kızımda ileri derece kalça çıkıklığı var hatta bir bacağı 6 cm kısa . Ameliyat olacak. 3 ay palvik bandaj uygulandı. İleri düzeyde olduğu için tam düzelmedi ama iyileşme oldu. Çok çok daha kötüleri var şükredin, ben öyle yapıyorum 🙏🏻 Düzelmeyecek bi şey değil içinizi ferah tutun