Merhabalar
bugün 16 aylık bebeğime 1 yaş aşısı vurdurdum. Bundan önce hep bi rahatsızlık oldu veya kendim biontech aşısı oldum diye erteledim. Bugün olduk sonunda ama bu kez de ben grip oldum ve emziriyorum ona geçer diye çok korkuyorum aşıdan dolayı bağışıklığı düşeceği için ve bu sefer aşının daha kötü yan etkisi olacak diye korkuyorum. Başına böyle bi durum gelmiş olan var mı?