Kızlar 37+5 de doğum yaptım 49 cm doğdu oğlum her doktora gittimizde minyon bebek olucak boyu çok uzun olmayacak dedı öyle bi korkuttular ki daha ufak doğacak sandım suan 2 aylığız 58cm olmuş sizinkıler kaç kızlar bnce normal gibi boyu amacım kıyas yapmak değil bu arada ☺️