seheriko Kızımın kulağının arka kısmında yani boyun bölgesine doğru olan kısımda şişlik var beze şeklinde hangi bölüme randevu almalıyım ?
Arc1993 seheriko bence ilk olarak bir cocuk dr görsün. Gerekli görürse yönlendirme yapar. Kaç aylık? Bademcikleri falan şişse lenf bezleri de şişebiliyor. Çok geçmiş olsun
Aley_ seheriko Biz doktoruna götürmüştük, o bizi yönlendirmişti. Cihaz ile incelenmişti, genelde bebeklerin çoğunda bir süre bu oluyor ve daha sonra kayboluyor demişlerdi. Sıkıntılı bir şişme değil denmişti. Bir ay sonra kendiliğinden geçmişti.
Bhr28 seheriko aynı şey mi bilmiyorum ama benim kızımda da farketmiştim bu şişliği , doktoru normal olduğunu söylemişti. İsterseniz önce bir çocuk doktoruna götürün.
Anneyok1 seheriko hangi kızın kanka. Bende geçen acile götürdüm bunun için. Ateşli bir hastalık yüzünden veya dişten oluyor dedi. Covid olmuştuk 40 lara çıkmıştı ateşi bir de şu an bile var çünkü 4 diş çıkarıyor. Elinle baktığında nohuttan küçükse sıkıntı değil geçer demişti
seheriko Arc1993 teşekkür ederim. Yakın zamanda böyle bir hastalık geçirmedi açıkcası Belkide daha önceden vardı farketmedim bilemiyorum. Sadece 3-4 ay öncesinde ishal ateş yaşamıştık
seheriko Anneyok1 Ronyanın canım. Nohuttan küçük 3-4 ay önce ishal ateş yaşamıştık acaba o zaman mı oldu
nursocum Anneyok1 Benim oğlumunda kaşının bitiminde var doktor kendi kendine geçer dedi ama bi türlü geçmiyor götürdüm temiz diyorlar ama içim içimi yiyor 2 aylıktan beri var
Anneyok1 seheriko Olabilir. Çünkü bizim de 2 ay sonra ortaya çıktı aklım çıktı gecenin körü acile gittik hemen
Sonsuzmutluluk seheriko Benim kızımda da vardı yeni doğduğunda farkettim doktora sordum önemli değil dedi.9 aylık oldu hala geçmedi ultrason çekilicek önümüzdeki hafta. Kulak hizsında ense üstüne denk geliyor bizim
Seda_yazar seheriko bilmiyorum üstte kalsın ama lenf nodudur inşallah başka bişey çıkmaz Allahım şifa versin
Sonsuzmutluluk seheriko Çocuk doktoruma götürün ultrasonla bakılır.bizim önümüzdeki hafta ultrason günmüz var inşllh zararsız birşeydr
dinle_beni_bi seheriko Oğlumda da kulak arkasından boyna doğru inerken beze olmuştu. Dr a götürdük. Takibe alındı. 3 cm olursa parça alınacak dendi.ilk önce antibiyotik tedavisi gördü. Sonra tekrar kontrole gittik kuculmek yerine büyümüştü. O günler çok kötüydü. Herşeyi düşündük yani. Hatta ebru şallı nin oğlu hayatını kaybetti oaralar. Çok şükür düzeldi ama ara ara kontrol edilmesinde fayda var. Kötü birşey diyemem ama takip edilmesi gerekiyor
Mavilii dinle_beni_bi belki sizinkiyle aynı değildir niye kadını korkutuyorsunuz? Yorum yaparkan biraz dikkat edelim. Hepimiz anneyiz. Illaki herşeyin en kötüsünü de düşünmeliyiz ama burda pat die böyle şeyler yazıp can sıkmaya gerek yok bence. InsAllah sizin bebeginizin de şifasını bulur. Kötü düsünmeyin