Kızlar 25 günlük bi bebeğim var kabız oldu dünden buyana hiç durmuyor zeytin yagi icirdik poposuna sürdüm ama hala geçmedi hipp marka mama veriyorum acaba o mu yaptı dicem ama o marka yapmaz ölçüyü azalttım bakalım birde anne sütü de alıyor ikisi bir şunu denedim te kabızlığı geçti dediginiz bisey varmi bu arada eczanede çalışıyorum akşama kadar geçmez ise fitil falan başlıcam birde ben e bebekten chicco marka kaucuk emzik aldım 2 li olanlardan ama ne zmaan ağzına versem atıyor diliyle itiyor dili emziğin dışına kadar uzatıyor yada kusucak gibi yapıp atıyor veya ağzına verdiğinde elim duruyorsa emiyor elimi çekince atıyor acaba emziği istemiyor mu başka marka mi alayım hangi emzigi önerirsiniz uygun bisey alicam önerdiğiniz emzik varsa resim atarmisiniz su model gibisinden