Mirac_bbk canım anlaşmalı tek 1 kişinin dilekçe yazması yeterli sen aç davayı arzuhalciler oluyor adliyede her yerinde görürsün zaten yazdır onlara anlaşmalı boşanma dilekçesi eşinde imzalasın dilekçeyi büroya ver onlar seni vezneye yönlendirecek oraya para yatırcaksın (dava sonuçlanınca paranın büyük bir kısmını geri alıyorsun zaten) eğer mahkemeler çok yoğun değilse 1 aya biter zaten anlaşmalı olduğu için ilk duruşmada boşanırsınız