Sunshinemom Bebeğim 11 günlük gündüzleri genelde hep uykulu modda. Emerken gözler kapalı yada şırıngayla vericeksem ondada gözü kapalı genelde uyurken yediriyorum zar zor aç kalmasın diye.bunun bi zararı olur mu?
Yasemin38 Sunshinemom canım senin bebrğinin sık sık emmesi gerekli zaten. Sarılık olmaması için, açlık kan şekerinin düşmemesi için. Altını açarak emzir uyanması için emdikçe sütünde artar bol bol su iç sık sık emzir
mgymst7038 Emiyorsa bir sıkıntı olmaz. Sonrasında gazını falan çıkarın ama yinede uyuyor ihmal etmeyin.
Sunshinemom Yasemin38 altını açsamda uyanmıyor genelde.uyurken ağzına tıkıyorum resmen. Geceleri uyanık oluyor