Ozlemm-19 Kızlar bebeğim tam 6 ay 1 günlük dün 5 de kaldı sabah uyumadı bi türlü hep ağladı mızmızlandı nette atak haftası yazıyor 6. Ay atağı yaşayanlar varmı
Ozgdfn Ozlemm-19 Aynen benim kızımda öyleydi doğru düzgün uyumazdi yemek yemezdi genel olarak ağlardı bir huysuzluk vardı. Ne zamanki yedinci aya girdim rahat ettim sakinledi baya