Sefaserpil Bazıları meyve sebzeleri böyle sunumluklae tabaklar vs koyup dolaba diziyor bazilsei poşetle siz nasıl düzenliyorsnuz
Gulsurmeli Sefaserpil Ben salatalığı sadece kilitli poşete koyuyordum iyice kuruladığım halde buruşuyordu çünkü 🤷🏻♀️ Onun dışında buzdolabı düzenleyiciler var diğer sebze ve meyveleri onlarda muhafaza ediyordum.
Balbebe Sefaserpil herşeyi kendim küçük çöp poşetlerine koyup öyle koyuydum neden çünkü market poşetleri kirli. Çünkü pandemi bizi hasta etti 🤪
Birkucakmutluluk Sefaserpil en altta sebze bölümüne poşetsiz yerleştiriyorum. Bazı meyveleri tupperlara koyuyorum. Hemen bozulmuyor. Yeşillikleri gazeteye sarıyorum. Zamanım olduğu sürece düzenli olur dolabım
Zeynepalya_ve_annesi Birkucakmutluluk gqzete yerine havlu kağıt daha saglıkli olur matbaa boyasi var ya gazetede direk yesillige yapisir
mgymst7038 Sefaserpil pandemiden beri tüm sebze ve meyveleri yıkayıp kurulayıp tupper sera setine koyuyorum. Yetmezse de pamuk bezden keseler dikmiş annem onlara koyuyorum sebzelikte. Hem kolaylık hem düzenli oluyor.
Zeynepalya_ve_annesi Sefaserpil şuan boş pazara gidip gelince herseyi dolap organizerlerine yerlestiriyorum domatesi şuan kasayla.aldıgım icin yikayip altina havlu kagit serip oyle koyuyorum meyveleri tabaklayarak koyuyorum
Nilaraaaa Sefaserpil sebze meyveler icin tupperlarim var onlara koyuyorum yikayip kesip. Alirken hizli ve pratik oluyo. Soganlarida dograyip buzluga atiyorm tupperla sarimsakta oyle. Asiri kolaylasiyo isim. Duzen severim 😂
Birkucakmutluluk Zeynepalya_ve_annesi havlu kağıt çabuk yırtılıyor diye gazeteye sarıyorum. Haklısınız boya çıkabilir ama bu zamana kadar rastlamadığım için devam ettim 😂 baya taze kalıyor ama 😂
Zeynepalya_ve_annesi Birkucakmutluluk havku kagidida kalin yaparsaniz oda emer o sekildede saglam kaliyor