kaymakliekmekkadayifi ben de ikizlerime 5.ayda ek gıdaya başlamıştım. 6.ayda kahvaltı olarak; yumurta sarısı (ilk hafta 8/1 diğer hafta 4/1 diğer hafta 2/1 ve sonraki hafta büyün bir yumurta sarısı vermiştim alerjisi var mı yok mu diye anlamak için)labne peynir, pekmez veriyordum. Bazen yulaflı pekmezli yumurtalı labneli karışım yapıyordum. Öğlen yemeğinde sebze püresi (kabak,patates,kapya biber,çarliston,havuç) pişirip veriyordum. Bebe tarhanası yapıyordum, yumurta tadımı yaptıktan sonra yoğurt çorbası yapmıştım. Öğlen 1 yk meyve (armut,kayısı,muz,elma hangisi sırayla bunları veriyordum) İkindide de 1yk yoğurr veriyordum. Doktorum 3 ana öğün 1 ara öğün yap dedi ama ben biberonu kesmek istemediğim için akşam ek gıda vermedim, biberon maması verdim. Doktorum da sorun görmedi.