Herkese merhaba
Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar. 2 ay 1 haftalık bebeğim var. Memeyi emmiyor. Emerken kavga ediyor. Biberonu da öyle. Doktora götürdüm. İdrar yolu enfeksiyonu varmış. Tedavi ettiler geçti. Ama halen emmiyor. Ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. Bebeğim aç bezini hiç ıslatmıyor. Ne yapabilirim. Allah rızası için yardım edin yoksa üzüntüden öleceğim.