Merhaba Arkadaşlar,
Kızım 2 ay 10 günlük küçük doğduğunda meme ucum sebebiyle bir göğsümü emmedi, tek göğüs emdi ve mama takviyesi yaptım. Şimdi çenesi kuvvetlendi ve mama sebebiyle diğer memeyi de bazen red ediyor. Ben emmek istemediği memeyi de emzirmek istiyorum ama artık süt kalmadığı için emmiyor ağlıyor ve yine mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum. Sütün geri gelmesi mümkün mü ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?