Iki soruyu birden sormak istedim. Oglum 10 aylik ayakkabi almak istiyorum yurumuyo daha ama bi yere cikarken ayakkabisiz olmuyo nasil bi ayakkabi alayim sizce ortapedik alsam zaten yurumeyede baslicak yakinda insallah.
Diger sorumda oglum gece sık kalkiyor ac oldugundan degil aliskanlik, uykusu cok hafif emzik kullanmadi, uyaninca emziriyorum 2 dakikada yanimda uyuyup kaliyo tamamen alıskanlik koku aliskanligi sanirim. Nasil degistirebilrim bu aliskanligi