Betl Doğumdan sonra yaram oluştu doktor fitil ve antibiyotik verdi ama akıntılarım hala devam ediyo doktor geçmezse donduralım yarayı demişti. Başına böyle bir şey gelen var mı. Doğan kürü denemek istiyorum deneyeniniz var mı ? İyi geliyor mu gerçekten?