Bi kahkul keseyim drdim zaten onceden vardu bugun de kaynanama gitcez diye moralim bozuktu biraz duzeltim dedim demez olsaydim zaten hep moralim bozuksa ters gidiyor isim yapamiyorum bizey derken sac kokumden 1 parmak kadar kaldi tek cok fena kestim dönüş yok biliyorum ama en azindan gorunmemesi icin ne gibi bisi kullanabilirim