0znur Kızlar belki basit bir soru ama hiçbir bilgim yok Eşimin başı çok dönüyor dünden beri. Tansiyonu 9/7ydi tuzlu ayran yaptım ama şuan 8/6 napmam lazım hiç bilmiyorum. Hastaneye gidelim diyorum düzelir birazdan diye diye geçiştiriyor ama başını yastıktan kaldiramiyor
acimavi 0znur uzanıp ayaklarını yükseğe koysun, yine tuzlu ayran içebilir, biraz dinlensin, hastanelik bir şey değil gibi duruyor ama baktınızki yükselmiyor o zaman gitmenizde fayda var
Eczmery 0znur bazılarının normali düşük tansiyondur. Mesela benim genelde tansiyon değerim 9/6 düşüktür. Hamilelikte de 10/7 olmuştu. İlla bir sıkıntı olacak diye bir durum yok. Yine de tuzlu beslensin, tuzlu ayran içsin
Noname21 0znur tuzlu ayran verin ayaklarını havaya kaldırın. Tuzlu şeyler yedirin. Eger geçmiyorsa mecbur hastaneye gidiceksiniz orda izotonik takacaklar hemen yukselecek
mgymst7038 Yorgunluk,susuzluk, da tansiyonu düşürebilir. Giderseniz muhtemelen serum takar yollarlar.evde dinlensin iyice tuzlu ayrandan bir kaç kere daha verebilirsiniz. Eğer sürekli düşükse araştırması gerebilir tabi.
0znur Eczmery genelde 11-13 aralığında olur tansiyonu. Şuan düşük olunca baş dönmesi de var bilemedim bende