Pazrtesiden beri devam eden sulu kaka yuzunden bugun doktordaydik.sıvı kaybi olmadigini ama yine gaita ve idrar tahliline gore konusacagini soyledi doktor..simdi dönduk hastaneden ya0iskanli sonda takili uyudu fakat daha once cisini yaptiginda o yapiskan cikmisti nasil aldiniz ya idrarini? Asla durmuyor cikartmak istiyor hep.
Bir arkadas bezi ters taktim demisti baska fikri olan?