Damlalıkla bebege verdikten sonra tekrar damlalığı çıkarıyor muyuz yoksa damlalık mı kalıyor şişede. Yani kapagı olmadan damlalıkla mı muhafaza etmeliyim yoksa damlalıgı her seferinde kapagını açıp öyle mi kullanmak gerekiyor. Normalde kapagı var ya. Nasıl yapsam bilemedim.