Papatyadelisiii Selam anneler bebeklerinize karın üstü egzersizi yaptırırken neye özen gösteriyorsunuz? Mesela açken mi yada tokken mi yapılmalı kızım 2 aylık hiç sevmıyor karın üstünde kalmayı sıkılıp ağlıyor neler yapmalıyım sevmesi için
Taze-Anne28 Papatyadelisiii sanırım bunu seven bebe yok 😃 küçüklerken daha zor oluyo biz hemen hemen yenidoğandan beri yapıyoz nerdeyse 4 aylık olcak. Şimdi başını da kaldırıp emeklemeye çalışıyor o yüzden daha uzun durabiliyor. Onun göz hizasına gelip konuşuyorum şarkılar söyleyip oynatmaya çalışıyorum çok mızıklanınca alıyorum