Ozgezafer Kızım 9 buçuk aylık doğduğundan beri saçları çok az ve kısa sizlerin bebişlerde aynımı acaba keltoş keltoş geziyoruz 😀
Cannsuu Ozgezafer valla benim oglumda oyle. 6 aylik oldu hala kel :) ama benimde bebekken sacim 1 yasina dogru cikmis yani genetik ;)
Annesininprensesi Ozgezafer benim kızım da kel doğdu ebe kel deyince inanamadım😂😂 üstelik benim de eşimin de saçları gür bizim öyle değilmiş şimdi 7 ay 25 günlük olduk sadece azıcık karardı 😂babası da saç meraklısıdır kızımın saçlarını uzatıcam derdi umarım hayali gerçekleşir😂
Ozgezafer Cannsuu aynen genelde genetik benim bebekliğimle aynı zaten ama millet bu kız erkeğe benziyo niye saçı yok dedikçe sadece benim kızmı böyle dedim
Muhteriz Benim kızım da kel 😀 babasının saçları da çok seyrek ona benziyor bence benim bebeklik saçlarımı annem hala saklıyor birsürü var ama kızım resmen kel bu arada 5 aylık olduk
Ozgezafer Muhteriz ay valla millet keltoş bu kız diye diye sinir etti dedim acaba tek benim kızdamı böyle
Muhteriz Ozgezafer benim kızıma da diyorlar hatta en çok annem kel diye seviyor ama ben takmıyorun bebekler zaten 5 aylık bebeğin Saçı olsa ne olmasa ne
Cannsuu Ozgezafer ya şu millete varya diyecek söz bulamıyorum. Saçı olsa aman saçı çok bütün vitamini saçı alır kestirin derler emin olun😂
Gkceemr Benm oğluşumada saçlarından dolayı kızmı dye soruyorlar ama yattığı taraflar dökülüyor her yer kıl 😂