Semrakrbck MahirefeYK tabi oyle bende pazartesi bi baktiracam tekrar nefrolojiye yonlendirdi cocuk doktorumz
tugceyildiz Benimki de üç buçuk aylık ben de çok sıcak havalarda her emmeden sonra az az su veriyorum. İdrarını takip edin mutlaka. Benimki susuz kaldığında hemen rengi değişiyor. O yüzden daha temkinli olmaya çalışıyorum.
Nurgrvn Vivalaarya öyle bişey yok. Anne su tüketiyor mu sürekli peki? Bazen unutuyor 1-2 çay kaşığı anne sütü bile alsa verilmeli heleki yaz aylarında. Yoksa sürekli emmek ister çocuk. Mama ile besleniyor benim çocuğum 3 aylık 10 ml su içer hergun