Betus_93 valla günde 3 defa falan dışarı çıkarıyorum çok seviyor dışarıyı yarim saat falan gezdiriyorum. Evde oyuncakları falan var oyun halısı vs onlarla vakit geçiriyoruz. Sallanan mama sandalyesi aldık ona koyunca baya oyalanıyor. Böyle şeyler işte vakit geçip gidiyor. :)