14 aylık oğlum 2 gündür sebesiz yere ağlama nöbetleri geçiriyor ve asla sakinleşmiyor. Gözlemledim istemediği birşey olduğunda yapıyor kendi kendine sinirleniyor. Kesintisiz 10 dakkika ağladı asla sakinleştiremedim şu an ayağımda sallıyorum sakinledi. Atak haftası denilen olaya ben inanmazdım internetten hesaplamaya girdim atak var diyor. Bu öfke ağlama krizi geçici değil mi?? Şaşırdım kaldım ilk kez başıma geldi..