Arkadaslar kizim 9 aylik, hamilelikte 17 kilo almistim bebegim 7 aylikken hepsini vermistim, yine cok yemeye basladigim icin 4 kilosunu geri aldim 🙁
boyle giderse malesef daha da cok alicam.
bu arada birazcik kilolu hamile kalmistim yani suanda bi 10 kilo vermem lazim aslinda.
nolur yardim edin nasil iradeli olabilirim? esim is geregi 2 haftadir yoktu ve surekli disaridan siparis verdim, hamur isi , tatli cok yedim. Tikinircasina yiyorum, sanki mutlulugu yemekte ararmis gibi. Kendime mani de olamiyorum sonra pisman oluyorum keske yemeseydim diye .
verdigim donem saglikli beslenmistim, ama kiloyu koruyamiyorum.
Evlenmeden once hep zayiftim, evlendim direk 15 kilo aldim🤦🏻♀️Kendimi saldim bir al bir ver derken suanda 10 kilo verecegim var.
Saglikli bir hayat tarzi oturtmazsam verdigim kilolari geri aliyorum.
siz nasil yapiyorsunuz motivasyona ihtiyacim var🙏🏼